středa 9. listopadu 2016

Zolita - Holy - Báseň

Ahojte. Zdravím vás u dalšího článku. Ano, přiznávám, že tento název článku může být pro některé z vás trochu matoucí.
Už z toho důvodu, že nemusíte znát Zolitu a nemusíte znát tuhle písničku. Ale! To nevadí! :D
Ve škole jsem měla tu písničku pořád v hlavě, stejně jako její videoklip (NA KTERÝ SE PROSTĚ MUSÍTE PODÍVAT AŽ DO KONCE! No dobře. Nemusíte. Ale byla bych ráda, kdyby jo, protože prostě... uvidíte) a to mě tak nějak inspirovalo k napsání básně. Takže tady pro vás mám další básničku.
Nevím, jestli je nějak extra dobrá. Myslím si, že ani moc ne. Ale to moje básničky nejsou skoro nikdy. I tak doufám, že si ji užijete a že si užijete tu písničku a její video jako já. :3
Více v celém článku.




Běžím, běžím, nevnímám
jen tebe vedle sebe mám.
Chtějí nás chytit, chytit, polapit
všechny nás nesmí zastavit.
Vyhni se, vyhni se jejich jedu
pojď se mnou, já tě povedu.
Utíkej, utíkej dál dopředu
já je od nás odvedu.
Nestůj tu, nestůj tu, co to děláš?!
...
A pouta na ruce máš.
...
Je pozdě, je pozdě, my prohrály
a oni se jen zasmáli.
Lano na krku, lano na krku a v očích slzy
pláčeš, modlíš se, že tě to mrzí.

Jediný pohyb, smyčka se stáhne
visím, visím, mé tělo slábne.
Naposledy sevřu svou víru v dlani
naposledy pomyslím jen a jen na ni.

Tak co na to říkáte? 
Xai

Žádné komentáře:

Okomentovat