neděle 6. listopadu 2016

Anděl - báseň

Ahojte. Tak jsme tady znovu a tentokrát s mou básní. Nevím proč, ale včera večer jsme měla neskutečnou chuť napsat nějakou básničku. Psala jsem,  psala a psala a nakonec j sem vlastně ani nevěděla,  o čem píšu. No když jsem si to zpětně přečetla, došlo mi, o čem to je. 


Báseň vypráví o dívce a andělovi, kteří se do sebe zamilovali, ale protože anděl s člověkem být nesmí, byli spolu pouze tehdy, když dívka usnula. Po nějaké době ho ale dívka přestala milovat a anděl ji nechal padnout zpátky na zem. Když se dívka probudila, došlo ji, že svým odmítnutím anděla zabila. Že mu vzala jeho srdce, bez kterého nedokázal žít a tak se anděl změnil v prach. 

Zavři oči a budeš spát, 
budeš zcela poklidná. 
Zavři ústa, zpomal dech,  
já vynesu tě na křídlech, 
do nebe, vysoko do nebe, 
tam budu jen a jen pro tebe. 

Jen tvůj anděl, jen tvá spása, 
jen tvůj ďábel, jen tvá zkáza. 
Obmotám ti křídla okolo tvého těla,  
tak copak více by si ode mě chtěla? 
Nechám tě ochutnat andělské rty, 
stejně vím, že budeš to ty, 
kdo nakonec stane se zkázou,  
a neodejde odsud s prázdnou. 

Ve svých dlaních budeš mít srdce mé. 
Ach hrozný trest tě nemine. 
Vzít andělovi srdce, to by sis přála, 
avšak semnou už moc sis hrála. 

A tak tě nechám padat dolů. 
Padat nocí, padat tmou, 
ať tě tvé hříchy neminou.

A až v posteli oči své otevřeš,
až znovu zhluboka se nadechneš, 
pak pochopíš ten hrozný fakt, 
že anděl se proměnil v prach. 

Tak co na ní říkáte? A jak se vám vůbec líbí vzhled blogu? Já jsem na něj docela pyšná. :3 Xai

Žádné komentáře:

Okomentovat