pondělí 12. prosince 2016

Básně na wattpadu aneb já to vážně udělala?

Zdravím. Po takovém milionu let jsem zase zpět. :D
Jak jste si určitě všimli, v poslední době se nějak moc pouštím do básniček. Ani sama nevím proč. Dokážou mě prostě uklidnit a hlavně se tak můžu vypsat ze svých pocitů.
Zvláštní (alespoň pro mě) je to, že píšu i básničky, které s mými pocity nemají vůbec co dělat. Prostě jen tak. Z nudy. Což se u mě předtím skoro vůbec nestávalo. Že by se ze mě stávala básnířka? :D

Proč ale píšu tento článek. Samozřejmě budu zveřejňovat i tady, ale konečně jsem se odhodlala zveřejnit své básně i na wattpadu. Nikdy jsem k tomu nesebrala odvahu, protože si nemyslím, že píšu poezii dobře. Ale jsem nebelvír ne?! Musím být trochu odvážná a tak jsem je tam zveřejnila.
Pokud si tedy budete chtít počíst, šup tam. Odkaz máte přeci jen nahoře na stránce. :3
Xai

Žádné komentáře:

Okomentovat