čtvrtek 15. prosince 2016

Just... nějaká slátanina.

Zdravím. Dneska je tahle básnička vážně jen taková slátanina. Pořádně se ani nerýmuje a vím o tom. Ale upřímně je mi to úplně jedno. ^^ Just my feelings.

Nezvládám, nezvládám, dál už ne
dál už ne, už to prostě nebude
Chci utéct, chci zmizet
chci přestat existovat

chci brečet a křičet
a smát se a schovat se
a bojovat a prát se
a krčit se a bát se

Jsem slabá, proč to nikdo nevidí?
Křičím, proč to nikdo neslyší?
Třesu se, proč to nikdo necítí?

Musím se stát vichřicí, aby slyšeli můj řev?
Musím se stát zemětřesením, aby cítili můj tep?
Musím se stát bojovníkem, aby viděli, že trpím?

Mám se prát a bojovat
mám se přestat schovávat
Jenže moje srdce neví
že utíkat se nesmí
a tak běží dál a dál
a mě bere sebou

Postavím se před překážky
a odejdu bez porážky
a i kdyby mě něco porazit mělo
vstanu a rozběhnu se znovu
a znovu
a znovu

Až budu v cíli
tak budem silný
A až budu silná
nebudu stejná

Budu lepší a silnější
a nebudu křičet
a nebudu brečet
a nebudu se třást

a nebudu se bát.

Xai

1 komentář: